Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Ja aina on ollut tukea tarvit...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Ja aina on ollut tukea tarvitsevia, enemmän tai vähemmän" : päiväkodinjohtajien puhetavat lasten tuen tarpeesta - diskurssianalyyttinen tutkimus

"Ja aina on ollut tukea tarvitsevia, enemmän tai vähemmän" päiväkodinjohtajien puhetavat lasten tuen tarpeesta - diskurssianalyyttinen tutkimus

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Sillanpää, Nina, kirjoittaja, Välilä, Sari, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
varhaiskasvatus
päiväkodit
johtajat
johtajuus
pedagoginen johtaminen
erityinen tuki
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • "Ja aina on ollut tukea tarvitsevia, enemmän tai vähemmän" : päiväkodinjohtajien puhetavat lasten tuen tarpeesta - diskurssianalyyttinen tutkimus
    by: Sillanpää, Nina, et al.
    Published: (2017)
  • ”He nyt tarttee enemmän tukea, muttei se tarkoita, etteikö vois omassa elämässä suoriutua” : toimintakyvyn merkitys vaativan erityisen tuen oppilaan nivelvaiheen ohjaukselle
    by: Niemeläinen, Tarja
    Published: (2020)
  • Erityistä tukea saavan oppilaan käsitys ihanteellisesta oppijasta
    by: Hissa, Piia
    Published: (2014)
  • Pedagoginen kirjaaminen kaksivuotisen esiopetuksen kokeilun erityisen tuen HOJKS-asiakirjoissa
    by: Huhtala, Katriina, et al.
    Published: (2024)
  • Pedagogiset periaatteet ja teoriat toiminta-alueittain opettavien opettajien raportoimana
    by: Kirmanen, Anni
    Published: (2023)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report