Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • The relationship between behav...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
The relationship between behavior problems, gender, special education status and school performance in the early grades of school

The relationship between behavior problems, gender, special education status and school performance in the early grades of school

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Liukkonen, Taru, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Subjects:
käyttäytymishäiriöt
käyttäytyminen
opintomenestys
alakoulu
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Access:Aineisto on vapaasti saatavissa.

Similar Items

  • The relationship between behavior problems, gender, special education status and school performance in the early grades of school
    by: Liukkonen, Taru
    Published: (2017)
  • Fostering the relationship between home and school : a case study of a senior secondary school in the Gambia
    by: Babatunde, Adeshina
    Published: (2011)
  • Kontrollin ja informaation vaikutuksesta peruskoulun ylimmän luokan oppilaiden luvattomien koulusta poissaolojen, pahantapaisuuden ja koulumenestyksen välisiin suhteisiin ja eräistä pahantapaisuuteen liittyvistä taustatekijöistä
    by: Niemi, Raimo
    Published: (1977)
  • Fostering the relationship between home and school : a case study of a senior secondary school in the Gambia
    by: Babatunde, Adeshina
    Published: (2011)
  • Käyttäytymisen ja tunne-elämän vahvuudet suojaavina tekijöinä käytöshäiriöisen oppimisessa
    by: Kaivonurmi, Emilia, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report