MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1675345
003 FI-J
005 20220930141230.0
008 170309t20172017fi |||| m |0| 0|fin|
020 |a 978-951-39-6981-3  |q nidottu 
035 |a FCC010858631 
035 |a 1675345 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a fin  |b eng 
080 1 |a 373  |2 1974/fin/fennica 
080 1 |a 54  |2 1974/fin/fennica 
084 |a 38.29509  |2 ykl 
100 1 |a Vaskuri, Juhani,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000166741 
245 1 0 |a Oppiennätyksistä opetussuunnitelman perusteisiin :  |b lukion kemian kansallisen opetussuunnitelman kehittyminen Suomessa vuosina 1918-2016 /  |c Juhani Vaskuri 
246 3 0 |a Lukion kemian kansallisen opetussuunnitelman kehittyminen Suomessa vuosina 1918-2016 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c [2017] 
264 4 |c ©2017 
300 |a xiv, 314 sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Research report / Department of Chemistry, University of Jyväskylä,  |x 0357-346X ;  |v no. 201 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, matemaattis-luonnontieteellinen tiedekunta, kemia,  |d 2017. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a kemia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1801 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a lukio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7401 
650 7 |a opetussuunnitelmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5140 
650 7 |a opetustavoitteet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11961 
650 7 |a oppisisällöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15589 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a arviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413 
650 7 |a ongelmalähtöinen oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5918 
650 7 |a tutkiva oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18173 
650 7 |a kokeellisuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22828 
650 7 |a oppilasarviointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7111 
650 7 |a oppilastyöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1381 
650 7 |a oppimiskäsitykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6332 
650 7 |a historia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1780 
651 7 |a Suomi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p94426 
653 0 |a ilmiölähtöinen oppiminen 
653 0 |a curriculum 
653 0 |a chemistry curriculum 
653 0 |a frame curriculum 
653 0 |a teaching of chemistry 
653 0 |a inquiry-based learning 
653 0 |a practical work 
653 0 |a phenomenon-based learning 
653 0 |a inquirybased learning 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-6982-0 
830 0 |a Research report / Department of Chemistry. University of Jyväskylä,  |x 0357-346X ;  |v no. 201. 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6982-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
852 |a P  |c 0307587 
999 |c 1675345  |d 1675345 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0307587  |9 1