|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1672226 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930132602.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
170206s2017 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6963-9
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC010117887
|
035 |
|
|
|a 1672226
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Eklund, Kenneth,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a School-aged reading skills of children with family history of dyslexia :
|b predictors, development and outcome /
|c Kenneth Eklund.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2017.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (66 sivua, 153 sivua useina numerointijaksoina)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 574
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
500 |
|
|
|a Julkaisussa painetun version ISSN 0075-4625.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden ja psykologian tiedekunta, psykologia,
|d 2017.
|
506 |
0 |
|
|a Aineisto on vapaasti saatavissa.
|f Unrestricted online access
|2 star
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
567 |
|
|
|b pitkittäistutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14610
|
591 |
|
|
|i 515
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a kouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6914
|
650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a riskitekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13277
|
650 |
|
7 |
|a perinnöllisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9514
|
650 |
|
7 |
|a sukupuoli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5291
|
650 |
|
7 |
|a kognitiiviset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24920
|
653 |
|
0 |
|a dyslexia
|
653 |
|
0 |
|a family risk
|
653 |
|
0 |
|a development
|
653 |
|
0 |
|a longitudinal study
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 978-951-39-6962-2
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 574.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6963-9
|u URN:ISBN:978-951-39-6963-9
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1672226
|d 1672226
|