|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1573583 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930134138.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
160907s2016 fi |||| om |0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6762-8
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009793084
|
035 |
|
|
|a 1573583
|
040 |
|
|
|a FI-J
|b fin
|e rda
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Sampa, Francis Kalenga,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
4 |
|a The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders /
|c Francis Kalenga Sampa.
|
264 |
|
1 |
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (132 sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 560
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia,
|d 2016.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a luetun ymmärtäminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20611
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a opetuskokeilut
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a kirjoitusjärjestelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2627
|
651 |
|
7 |
|a Sambia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983
|
653 |
|
0 |
|a reading skills
|
653 |
|
0 |
|a Zambia
|
653 |
|
0 |
|a Primary Reading Program (PRP)
|
653 |
|
0 |
|a Primary Literacy Programn (PLP)
|
653 |
|
0 |
|a Early Grade Reading Assessment (EGRA)
|
653 |
|
0 |
|a familiar language
|
653 |
|
0 |
|a transparent writing systems
|
653 |
|
0 |
|a letter-sound knowledge
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu (nidottu):
|z 9789513967611
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 560.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6762-8
|u URN:ISBN:978-951-39-6762-8
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1573583
|d 1573583
|