MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1573583
003 FI-J
005 20220930134138.0
007 cr||| ||||||||
008 160907s2016 fi |||| om |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-6762-8  |q PDF 
035 |a FCC009793084 
035 |a 1573583 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Sampa, Francis Kalenga,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The outcomes of national literacy programs on basic reading skills in familiar language among Zambian early graders /  |c Francis Kalenga Sampa. 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (132 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 560 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia,  |d 2016. 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 515 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a luetun ymmärtäminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20611 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a opetuskokeilut  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26584 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a kirjoitusjärjestelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2627 
651 7 |a Sambia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983 
653 0 |a reading skills 
653 0 |a Zambia 
653 0 |a Primary Reading Program (PRP) 
653 0 |a Primary Literacy Programn (PLP) 
653 0 |a Early Grade Reading Assessment (EGRA) 
653 0 |a familiar language 
653 0 |a transparent writing systems 
653 0 |a letter-sound knowledge 
776 0 8 |i Painettu (nidottu):  |z 9789513967611 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 560. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6762-8  |u URN:ISBN:978-951-39-6762-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1573583  |d 1573583