Organisaation reklamaatioprosessi ja virheen korjaamiseksi tehtävät toimenpiteet - vaikutus reklamaatiokäsittelyn onnistumiseen, asiakkaan reklamaatiokokemukseen ja reklamaation jälkeiseen tyytyväisyyteen

Bibliographic Details
Main Author: Mustonen, Jukka, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1545251
003 FI-J
005 20210227085537.0
007 cr|||||||||a||
008 160623s2016 fi |||||sm||||||||||fin||
035 |a FCC009776258 
040 |b fin  |e rda 
041 0 |a fin 
100 1 |a Mustonen, Jukka,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Organisaation reklamaatioprosessi ja virheen korjaamiseksi tehtävät toimenpiteet - vaikutus reklamaatiokäsittelyn onnistumiseen, asiakkaan reklamaatiokokemukseen ja reklamaation jälkeiseen tyytyväisyyteen /  |c Jukka Mustonen. 
264 0 |a Jyväskylä,  |c 2016. 
300 |a 1 verkkoaineisto (140 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi.  |9 20423. 
567 |b tapaustutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10982 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a reklamaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23550 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201606203250  |u URN:NBN:fi:jyu-201606203250  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1545251  |d 1545251