Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Cognition of Korean-English se...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Cognition of Korean-English secondary school teachers about intercultural dimension in EFL teaching

Cognition of Korean-English secondary school teachers about intercultural dimension in EFL teaching

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Choi, Yuri, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:eng
Aiheet:
opettajat
kulttuurienvälisyys
kieli ja kielet
opetus
yläkoulu
englannin kieli
kulttuuri
Korean tasavalta
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Kuvausta ei saatavissa.

Samankaltaisia teoksia

  • Cognition of Korean-English secondary school teachers about intercultural dimension in EFL teaching
    Tekijä: Choi, Yuri
    Julkaistu: (2016)
  • Teachers’ perceptions on action-based teaching in EFL classrooms in Finnish lower secondary schools
    Tekijä: Rautio, Isa
    Julkaistu: (2024)
  • Presentation of cultural information about the UK : textbooks of English from primary school to upper secondary school
    Tekijä: Lindström, Saara, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • L2 writing and L2 written feedback in upper secondary schools as experienced by teachers
    Tekijä: Manousou, Angeliki, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • Increasing intercultural awareness about American holidays through newspapers : a teaching material package for the upper secondary school
    Tekijä: Rintala, Maija
    Julkaistu: (2004)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus