Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Se on se tahto tehä yhdessä s...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Se on se tahto tehä yhdessä sitä hommaa" : esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä koulusiirtymässä

"Se on se tahto tehä yhdessä sitä hommaa" esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä koulusiirtymässä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Kolehmainen, Jasmina, kirjoittaja, Pietiläinen, Jenni, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Subjects:
asiantuntijuus
yhteistyö
esiopetus
koulut
luokanopettajat
siirtymävaiheet
pro gradu -tutkielmat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • "Se on se tahto tehä yhdessä sitä hommaa" : esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä asiantuntijuudesta ja yhteistyöstä koulusiirtymässä
    by: Kolehmainen, Jasmina, et al.
    Published: (2016)
  • Jatkumo koulutaipaleen suunnannäyttäjänä : esiopettajien ja luokanopettajien käsityksiä jatkumosta
    by: Laukkanen, Jonna, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • "Kaikilla on se oman alansa asiantuntijuus ja sitä hyödynnetään" : esi- ja alkuopettajien kokemuksia asiantuntijuuden rakentumisesta esi- ja alkuopetuksen yhteistyössä
    by: Sippola-Immonen, Marjo
    Published: (2020)
  • Opettajien käsityksiä esi- ja alkuopetuksen yhteistyöstä
    by: Torppala, Anu, kirjoittaja
    Published: (2017)
  • Erityisen tuen tarve esiopetuksessa : tapaustutkimus laaja-alaisen erityisopettajan työstä
    by: Myllärinen, Outi
    Published: (2008)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report