|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1542018 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20230310102812.0 |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
160524s2016 fi |||||sm||||||||||eng|| |
| 035 |
|
|
|a FCC009593107
|
| 040 |
|
|
|b fin
|e rda
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Putz, Juho,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Teachers' views on multilingualism :
|b how does the presence of multiple languages in primary school English classrooms appear and to what effect? : "Mä olen suomenkielinen ... olen kaikki kieleni ihan opetellut." /
|c Juho Putz.
|
| 246 |
3 |
0 |
|a How does the presence of multiple languages in primary school English classrooms appear and to what effect?
|
| 246 |
3 |
0 |
|a "Mä olen suomenkielinen ... olen kaikki kieleni ihan opetellut."
|
| 264 |
|
0 |
|a Jyväskylä,
|c 2016.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (150 sivua)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 506 |
|
|
|a Käytettävissä Jyväskylän yliopiston kirjaston Digi-arkistossa.
|
| 509 |
|
|
|a Pro gradu -tutkielma :
|c Jyväskylän yliopisto, kielten laitos, englannin kieli.
|9 301.
|
| 567 |
|
|
|b haastattelututkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10632
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
| 650 |
|
7 |
|a monikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6720
|
| 650 |
|
7 |
|a kaksikielisyys
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10956
|
| 650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
| 650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201605172599
|u URN:NBN:fi:jyu-201605172599
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1542018
|d 1542018
|