MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1525928
003 FI-J
005 20220929130317.0
008 160419s2016 fi |||| m |0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-6585-3  |q nidottu 
035 |a FCC009583902 
035 |a 1525928 
040 |a FI-J  |b fin  |e rda  |d FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 372 
080 |a 802.0 
100 1 |a Leontjev, Dmitri,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a ICAnDoiT:  |b the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners /  |c Dmitri Leontjev. 
246 3 0 |a Impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners 
264 1 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2016. 
264 3 |a Jyväskylä :  |b Jyväskylä University Printing House. 
300 |a 152 sivua, 173 numeroimatonta sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 284 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, soveltava kielitiede,  |d 2016. 
530 |a Julkaistu myös verkkoaineistona. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 6121 
650 7 |a kieli ja kielet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a tietokoneavusteinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a kielitaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5797 
650 7 |a oppimiskokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215 
650 7 |a palaute  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a sosiokulttuuriset tekijät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
650 7 |a språk  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p556 
650 7 |a inlärningsprocess  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a inlärningserfarenheter  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215 
650 7 |a datorstödd undervisning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
650 7 |a språkkunskap  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5797 
650 7 |a sociokulturella faktorer  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870 
650 7 |a växelverkan  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a respons  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1236 
653 0 |a dynaaminen arviointi 
653 0 |a korjaava palaute 
653 0 |a sosiokulttuurinen teoria 
653 0 |a käsitykset 
653 0 |a englanti toisena kielenä 
653 0 |a englanti vieraana kielenä 
653 0 |a dynamic assessment 
653 0 |a corrective feedback 
653 0 |a sociocultural theory 
653 0 |a beliefs 
653 0 |a English as a second language 
653 0 |a English as foreign language 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (PDF):  |z 978-951-39-6586-0 
830 0 |a Jyväskylä studies in humanities,  |x 1459-4323 ;  |v 284. 
852 |a P  |c 0296672 
856 4 1 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6586-0  |y Linkki verkkoaineistoon 
999 |c 1525928  |d 1525928 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0296672  |9 1