Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin 7. luokalle siirtyminen
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin 7. luokalle siirtyminen
  • ICAnDoiT
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
ICAnDoiT: the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners

ICAnDoiT the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Leontjev, Dmitri, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2016.
Sarja:Jyväskylä studies in humanities, 284.
Aiheet:
kieli ja kielet
tietokoneavusteinen opetus
oppimisprosessi
kielitaito
oppimiskokemukset
palaute
vuorovaikutus
sosiokulttuuriset tekijät
språk
inlärningsprocess
inlärningserfarenheter
datorstödd undervisning
språkkunskap
sociokulturella faktorer
växelverkan
respons
dynaaminen arviointi
korjaava palaute
sosiokulttuurinen teoria
käsitykset
englanti toisena kielenä
englanti vieraana kielenä
dynamic assessment
corrective feedback
sociocultural theory
beliefs
English as a second language
English as foreign language
Linkit:Linkki verkkoaineistoon
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Huomautukset:Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta.

Samankaltaisia teoksia

  • ICAnDoiT: the impact of computerised adaptive corrective feedback on L2 English learners
    Tekijä: Leontjev, Dmitri, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • Corrective feedback and learner uptake in an EFL classroom
    Tekijä: Surakka, Kati
    Julkaistu: (2007)
  • Upper secondary school students ́motivation towards school and the English language
    Tekijä: Tupala, Maria
    Julkaistu: (2013)
  • Semantic versus thematic clustering of new lexical items : a textbook analysis
    Tekijä: Kujala, Jaakko
    Julkaistu: (2015)
  • Oral errors, corrective feedback and learner uptake in an EFL setting
    Tekijä: Taipale, Päivi
    Julkaistu: (2012)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus