Customer brand engagement affection to brand usage intent and moderating effect of brand experience

Bibliographic Details
Main Author: Hintikka, Anni, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1523477
003 FI-J
005 20240517180640.0
007 cr|||||||||a||
008 160302s2015 fi |||||om||||||||||eng||
035 |a FCC009372872 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hintikka, Anni,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Customer brand engagement :  |b affection to brand usage intent and moderating effect of brand experience /  |c Anni Hintikka. 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (58 sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a asiakkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3294 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a sitoutuminen (toiminta)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13419 
655 7 |a pro gradu -tutkielmat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1244 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603011734  |u URN:NBN:fi:jyu-201603011734  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u https://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201603011734  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1523477  |d 1523477