|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1505358 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227071711.0 |
007 |
cr||| |||||||| |
008 |
151207s2015 fi |||| om |0| 0|eng| |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6432-0
|q PDF
|
035 |
|
|
|a FCC009234292
|
035 |
|
|
|a 1505358
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Salminen, Jonna,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties /
|c Jonna Salminen.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015.
|
300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (84, [86] sivua)
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 543
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka,
|d 2015.
|
530 |
|
|
|a Julkaistu myös painettuna.
|
538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
588 |
|
|
|a Nimeke nimiösivulta.
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a matemaattiset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002
|
650 |
|
7 |
|a laskemisen erityisvaikeus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20988
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a tietokoneavusteinen opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867
|
650 |
|
7 |
|a opetusteknologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4418
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a esikouluikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911
|
650 |
|
7 |
|a riskiryhmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361
|
650 |
|
7 |
|a vaikuttavuus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1655
|
653 |
|
0 |
|a Ekapeli-Matikka
|
653 |
|
0 |
|a early number skills development
|
653 |
|
0 |
|a mathematics difficulties (MD)
|
653 |
|
0 |
|a children most at risk for MD
|
653 |
|
0 |
|a computer-assisted intervention (CAI)
|
653 |
|
0 |
|a Grapho-Game Math (GGM)
|
653 |
|
0 |
|a responsiveness to intervention
|
776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|z 9789513964313
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 543.
|
856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6432-0
|u URN:ISBN:978-951-39-6432-0
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
999 |
|
|
|c 1505358
|d 1505358
|