MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1505358
003 FI-J
005 20210227071711.0
007 cr||| ||||||||
008 151207s2015 fi |||| om |0| 0|eng|
020 |a 978-951-39-6432-0  |q PDF 
035 |a FCC009234292 
035 |a 1505358 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Salminen, Jonna,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties /  |c Jonna Salminen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (84, [86] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 543 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteellinen tiedekunta, erityispedagogiikka,  |d 2015. 
530 |a Julkaistu myös painettuna. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
588 |a Nimeke nimiösivulta. 
591 |i 516 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a matemaattiset taidot  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23002 
650 7 |a laskemisen erityisvaikeus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20988 
650 7 |a oppimispelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a tietokoneavusteinen opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17867 
650 7 |a opetusteknologia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4418 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a esikouluikäiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6911 
650 7 |a riskiryhmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14361 
650 7 |a vaikuttavuus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1655 
653 0 |a Ekapeli-Matikka 
653 0 |a early number skills development 
653 0 |a mathematics difficulties (MD) 
653 0 |a children most at risk for MD 
653 0 |a computer-assisted intervention (CAI) 
653 0 |a Grapho-Game Math (GGM) 
653 0 |a responsiveness to intervention 
776 0 8 |i Painettu:  |z 9789513964313 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 543. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6432-0  |u URN:ISBN:978-951-39-6432-0  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1505358  |d 1505358