Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Response to computer-assisted...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties

Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Salminen, Jonna, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2015.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 543.
Aiheet:
oppimisvaikeudet
matemaattiset taidot
laskemisen erityisvaikeus
oppimispelit
tietokoneavusteinen opetus
opetusteknologia
lapset (ikäryhmät)
esikouluikäiset
riskiryhmät
vaikuttavuus
Ekapeli-Matikka
early number skills development
mathematics difficulties (MD)
children most at risk for MD
computer-assisted intervention (CAI)
Grapho-Game Math (GGM)
responsiveness to intervention
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Huomautukset:Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
Aineistotyyppi:World Wide Web.

Samankaltaisia teoksia

  • Response to computer-assisted intervention in children most at risk for mathematics difficulties
    Tekijä: Salminen, Jonna, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • Suitability of the computer-assisted reading intervention Ekapeli Maahanmuutaja for preschool students with autism spectrum disorders : single-subject experimental piloting study
    Tekijä: Kucharová, Petra
    Julkaistu: (2021)
  • Luokanopettajien kokemuksia koira-avusteisesta pedagogiikasta yleisopetuksen luokassa
    Tekijä: Mäkelä, Jaana
    Julkaistu: (2023)
  • Vertaileva korpusavusteinen diskurssintutkimus Ilta-Sanomien Putin-uutisoinnista
    Tekijä: Kiiskinen, Meri
    Julkaistu: (2024)
  • Teaching and learning to read in Afrikaans : teacher competence and computer-assisted support
    Tekijä: February, Pamela J., kirjoittaja
    Julkaistu: (2018)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus