Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa

Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pesola, Taru, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2015.
Aiheet:
ADHD
motivaatio
opintomenestys
itsesäätely (psykologia)
koulut
pro gradu -tutkielmat
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Aineistotyyppi:World Wide Web.

Samankaltaisia teoksia

  • Aktiivisuuden ja tarkkaavuuden pulmien yhteys osaamisen tasoon ja motivaatioon koulun alussa
    Tekijä: Pesola, Taru
    Julkaistu: (2015)
  • Käyttäytymisen haasteiden sekä käyttäytymisen ja tunne-elämän vahvuuksien yhteys koulumenestykseen ja -motivaatioon
    Tekijä: Hartikka, Reetta, kirjoittaja
    Julkaistu: (2015)
  • 'Kukaan ei halua pelata mun kanssa' : vertaissuhteet ja leikki lapsilla, joilla on itsesäätelyn pulmia
    Tekijä: Halttunen, Reetta
    Julkaistu: (2012)
  • ADHD-oireisten oppilaiden kokemukset koulun käyttäytymisodotusten selkeydestä, käyttäytymisen harjoittelusta ja käyttäytymisestä saadusta palautteesta
    Tekijä: Annala, Sanna-Leena
    Julkaistu: (2022)
  • ADHD-diagnoosin saaneiden lasten vanhempien kokemukset kodin ja koulun yhteistyöstä
    Tekijä: Sikala, Tiina, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus