Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
Applied Filters:
Language: Remove Filter fin
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Page will reload when a filter is removed.
Reset Filters
Show filters (1)
Language: Remove Filter fin
  • Luokanopettajien käsityksiä lu...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajien käsityksiä lukemisesta, kriittisestä lukutaidosta ja niiden merkityksistä

Luokanopettajien käsityksiä lukemisesta, kriittisestä lukutaidosta ja niiden merkityksistä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Hyytiä, Minna, kirjoittaja, Saloranta, Sofia, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
lukutaito
lukeminen
mediakasvatus
kriittinen lukutaito
monilukutaito
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Luokanopettajien käsityksiä lukemisesta, kriittisestä lukutaidosta ja niiden merkityksistä
    by: Hyytiä, Minna, et al.
    Published: (2015)
  • Äidinkielen opettajien näkemyksiä yläkoululaisten digitaalisesta lukutaidosta
    by: Heikkilä, Mari
    Published: (2020)
  • Etnografinen tutkimus kahdeksasluokkalaisten kriittisestä lukutaidosta ja opettajien käsityksistä mediakasvatuksesta
    by: Löfman, Mirva
    Published: (2016)
  • Etnografinen tutkimus kahdeksasluokkalaisten kriittisestä lukutaidosta ja opettajien käsityksistä mediakasvatuksesta
    by: Löfman, Mirva, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Opettajien käsityksiä lukemisesta ja kirjoittamisesta sekä omasta opetuksestaan monilukutaidon viitekehyksessä
    by: Kehus, Henna, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report