Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Luokanopettajien käsityksiä lu...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Luokanopettajien käsityksiä lukemisesta, kriittisestä lukutaidosta ja niiden merkityksistä

Luokanopettajien käsityksiä lukemisesta, kriittisestä lukutaidosta ja niiden merkityksistä

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijät: Hyytiä, Minna, kirjoittaja, Saloranta, Sofia, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2015.
Aiheet:
lukutaito
lukeminen
mediakasvatus
kriittinen lukutaito
monilukutaito
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Aineistotyyppi:World Wide Web.

Samankaltaisia teoksia

  • Luokanopettajien käsityksiä lukemisesta, kriittisestä lukutaidosta ja niiden merkityksistä
    Tekijä: Hyytiä, Minna, et al.
    Julkaistu: (2015)
  • Äidinkielen opettajien näkemyksiä yläkoululaisten digitaalisesta lukutaidosta
    Tekijä: Heikkilä, Mari
    Julkaistu: (2020)
  • Etnografinen tutkimus kahdeksasluokkalaisten kriittisestä lukutaidosta ja opettajien käsityksistä mediakasvatuksesta
    Tekijä: Löfman, Mirva
    Julkaistu: (2016)
  • Etnografinen tutkimus kahdeksasluokkalaisten kriittisestä lukutaidosta ja opettajien käsityksistä mediakasvatuksesta
    Tekijä: Löfman, Mirva, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)
  • Opettajien käsityksiä lukemisesta ja kirjoittamisesta sekä omasta opetuksestaan monilukutaidon viitekehyksessä
    Tekijä: Kehus, Henna, kirjoittaja
    Julkaistu: (2016)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus