Motivational drivers of behavioral online brand engagement in content consumption context examining brand commitment and trust in online content as moderators

Bibliographic Details
Main Author: Hepola, Janne, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1496995
003 FI-J
005 20220929124805.0
007 cr|||||||||a||
008 151007s2015 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC008831581 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hepola, Janne,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000206217 
245 1 0 |a Motivational drivers of behavioral online brand engagement in content consumption context :  |b examining brand commitment and trust in online content as moderators /  |c Janne Hepola. 
246 3 0 |a Examining brand commitment and trust in online content as moderators 
260 |a Jyväskylä,  |c 2015. 
300 |a 1 verkkoaineisto (83 s.) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a tavaramerkit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1488 
650 7 |a Internet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20405 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201510063314  |u URN:NBN:fi:jyu-201510063314  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1496995  |d 1496995