Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Asiat ei liity toisiinsa häne...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Asiat ei liity toisiinsa hänen mielessään samalla lailla kuin muilla" : alakouluikäisen ADHD -lapsen visuo-spatiaalisen hahmottamisen haasteet arjessa vanhemman ja opettajan arvioimana

"Asiat ei liity toisiinsa hänen mielessään samalla lailla kuin muilla" alakouluikäisen ADHD -lapsen visuo-spatiaalisen hahmottamisen haasteet arjessa vanhemman ja opettajan arvioimana

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Elomaa, Sannamari, kirjoittaja, Suni, Hanna, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
ADHD
hahmottaminen
lapset (ikäryhmät)
vanhemmat
opettajat
visuo-spatiaalinen hahmottaminen
ekokulttuurinen teoria
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • "Asiat ei liity toisiinsa hänen mielessään samalla lailla kuin muilla" : alakouluikäisen ADHD -lapsen visuo-spatiaalisen hahmottamisen haasteet arjessa vanhemman ja opettajan arvioimana
    by: Elomaa, Sannamari, et al.
    Published: (2015)
  • Spatial sign and rank based scatter matrices with applications
    by: Sirkiä, Seija
    Published: (2007)
  • Kartan käytön opettaminen ympäristö- ja luonnontiedossa peruskoulun 1.-6. luokilla
    by: Anttila, Kirsi
    Published: (2001)
  • Oppilaan visuaalisen hahmottamisen vaikeudet opettajien kertomana : näkökulmina koulun arki ja matematiikan oppiminen
    by: Kiiski, Kati
    Published: (2022)
  • Lasten kuulonvarainen rytmin hahmottaminen ja sen mittaaminen : tutkimus Kiuruveden Nivan ala-asteella
    by: Amper, Maarit
    Published: (1994)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report