Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Leadership roles of teacher tr...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Leadership roles of teacher trainees in the Gambia primary school : a case study of two primary schools

Leadership roles of teacher trainees in the Gambia primary school a case study of two primary schools

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Jabbi, Alhagie, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
johtajuus
opettajat
harjoittelijat
alakoulu
opetusharjoittelu
Gambia
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Leadership roles of teacher trainees in the Gambia primary school : a case study of two primary schools
    by: Jabbi, Alhagie
    Published: (2015)
  • "Jos ajattelee, että jos ei olis harjoittelijoita niin olis aika tyhjää" : normaalikoulussa opiskelevien yläkoulu- ja lukioikäisten oppilaiden kokemuksia opetusharjoittelijoista
    by: Parviainen, Jutta, kirjoittaja
    Published: (2014)
  • ”Mut ois se ihan kivaa sillein, et jos niitä ei ois ihan koko aikaa.” : normaalikoulun oppilaiden ajatuksia opetusharjoittelijoista sekä näiden vaihtuvuuden merkityksestä koulussa koettuun turvallisuuteen
    by: Jaatinen, Sannukka
    Published: (2020)
  • The school leadership views on the impact of the national school feeding programme in Ghana : the case study of Adumanu M/A and Ayaasi D/A primary schools
    by: Baafi, Darko, kirjoittaja
    Published: (2014)
  • The role of student counselling in school leadership : case study in Finnish and Russian schools
    by: Mironova, Sima, kirjoittaja
    Published: (2016)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report