Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Teknistä työtä opettavien nais...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Teknistä työtä opettavien naisten kokemuksia ja käsityksiä käsityön sukupuolittuneisuudesta ja stereotypioista

Teknistä työtä opettavien naisten kokemuksia ja käsityksiä käsityön sukupuolittuneisuudesta ja stereotypioista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Authors: Ikonen, Tuomas, kirjoittaja, Kukila, Jarkko, kirjoittaja
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2015.
Subjects:
sukupuoliroolit
stereotypiat
ennakkoluulot
tasa-arvo
teknologiakasvatus
käsityö (toiminta)
tekninen työ (oppiaineet)
sukupuolittuminen
pro gradu -tutkielmat
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Teknistä työtä opettavien naisten kokemuksia ja käsityksiä käsityön sukupuolittuneisuudesta ja stereotypioista
    by: Ikonen, Tuomas, et al.
    Published: (2015)
  • Käsityön opetuksesta teknologiakasvatukseen : teknologiakasvatuksen haasteet opettajien täydennyskoulutukselle
    by: Liuha, Jari
    Published: (2001)
  • Teknisen käsityön oppimisympäristö ja koulutusilmapiiri : tutkimus teknisen käsityön oppimisympäristöstä ja koulutusilmastosta ala-asteella
    by: Huhtamäki, Petri
    Published: (1999)
  • Tekninen työ perusopetuksen opetussuunnitelman perusteissa ja opettajien käytännön työssä
    by: Kärävä, Matti
    Published: (2011)
  • Teknisen käsityön oppimisympäristö ja koulutusilmapiiri : tutkimus teknisen käsityön oppimisympäristöstä ja koulutusilmastosta ala-asteella
    by: Huhtamäki, Petri
    Published: (1999)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report