Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • To approach or to avoid?
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
To approach or to avoid? : emotional picture viewing effects on reflexive responses in humans

To approach or to avoid? emotional picture viewing effects on reflexive responses in humans

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Karla, Suvi, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2015
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 519.
Subjects:
refleksiivisyys
motivaatio
tunteet
käyttäytyminen
havaitseminen
reaktiot
vaikutukset
elektromyografia
ihminen
motivaatiopsykologia
motivationaalinen virittymisteoria
EMG
emotional modulation
motivational priming
reflexive responses
humans
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Item Description:Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.

Similar Items

  • To approach or to avoid? : emotional picture viewing effects on reflexive responses in humans
    by: Karla, Suvi, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Effect of emotional picture viewing on classical eyeblink conditioning
    by: Puttonen, Hanna
    Published: (2004)
  • Effect of emotional picture viewing on classical eyeblink conditioning
    by: Puttonen, Hanna
    Published: (2004)
  • Koko kehoon kohdistuvan pitkäaikaisen tärinän vaikutukset hermolihasjärjestelmään
    by: Hakkarainen, Anni
    Published: (2008)
  • 5-vuotiaan lapsen motivationaalinen hallintakäyttäytyminen ja vanhempien depressiivisyyden ja stressin yhteydet lapsen käyttäytymiseen
    by: Kallioinen, Eeva
    Published: (2000)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report