MARC

LEADER 00000cam a2200000 i 4500
001 1465425
003 FI-J
005 20220930132431.0
008 150128s2015 fi bm 000 0 eng
020 |a 978-951-39-6022-3  |q nidottu 
035 |a FCC007022100 
035 |a 1465425 
040 |a FI-NL 
041 0 |a eng  |b fin 
072 7 |a 57  |2 kkaa 
080 |a 371 
080 |a 378 
100 1 |a Burns, Eila,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Tertiary teachers with dyslexia as narrators of their professional life and identity /  |c Eila Burns. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2015  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 74, [36] sivu :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 515 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,  |d 2015. 
530 |a Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona. 
567 |b narratiivinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220 
591 |i 516 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a toisen asteen koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387 
650 7 |a korkea-asteen koulutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390 
650 7 |a lukihäiriöt  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a dysleksia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a ammatti-identiteetti  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894 
650 7 |a osaaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 
650 7 |a itseluottamus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p265 
650 7 |a lärare  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a andra stadiets utbildning  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387 
650 7 |a dyslexi  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303 
650 7 |a inlärningssvårigheter  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a yrkesidentitet  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894 
650 7 |a kunnande  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343 
650 7 |a självförtroende  |2 yso/swe  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p265 
650 7 |a utbildning på högskolenivå  |2 kkaa 
653 0 |a tertiary teacher 
653 0 |a dyslexia 
653 0 |a professional identity 
653 0 |a professional experience 
653 0 |a narrative inquiry 
655 7 |a väitöskirjat  |2 slm/fin  |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa):  |z 978-951-39-6023-0 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 515. 
852 |a P  |c 0284301 
856 4 1 |3 Yhteenveto-osa  |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6023-0 
999 |c 1465425  |d 1465425 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0284301  |9 1