|
|
|
|
LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
001 |
1465425 |
003 |
FI-J |
005 |
20220930132431.0 |
008 |
150128s2015 fi bm 000 0 eng |
020 |
|
|
|a 978-951-39-6022-3
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC007022100
|
035 |
|
|
|a 1465425
|
040 |
|
|
|a FI-NL
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
080 |
|
|
|a 371
|
080 |
|
|
|a 378
|
100 |
1 |
|
|a Burns, Eila,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Tertiary teachers with dyslexia as narrators of their professional life and identity /
|c Eila Burns.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2015
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House).
|
300 |
|
|
|a 74, [36] sivu :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 515
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede,
|d 2015.
|
530 |
|
|
|a Yhteenveto-osa julkaistu myös verkkoaineistona.
|
567 |
|
|
|b narratiivinen tutkimus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220
|
591 |
|
|
|i 516
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a toisen asteen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387
|
650 |
|
7 |
|a korkea-asteen koulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3390
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a ammatti-identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a osaaminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
|
650 |
|
7 |
|a itseluottamus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p265
|
650 |
|
7 |
|a lärare
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a andra stadiets utbildning
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3387
|
650 |
|
7 |
|a dyslexi
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a inlärningssvårigheter
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a yrkesidentitet
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12894
|
650 |
|
7 |
|a kunnande
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8343
|
650 |
|
7 |
|a självförtroende
|2 yso/swe
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p265
|
650 |
|
7 |
|a utbildning på högskolenivå
|2 kkaa
|
653 |
|
0 |
|a tertiary teacher
|
653 |
|
0 |
|a dyslexia
|
653 |
|
0 |
|a professional identity
|
653 |
|
0 |
|a professional experience
|
653 |
|
0 |
|a narrative inquiry
|
655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa):
|z 978-951-39-6023-0
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 515.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0284301
|
856 |
4 |
1 |
|3 Yhteenveto-osa
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-6023-0
|
999 |
|
|
|c 1465425
|d 1465425
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0284301
|9 1
|