The teacher as a source of educational support exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms

Bibliographic Details
Main Author: Salminen, Jenni, kirjoittaja
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2014
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 512.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1452949

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1452949
003 FI-J
005 20210227052219.0
008 141201s2014 fi |||| m |0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-5981-4  |q nidottu 
035 |a FCC007004151 
035 |a (FI-MELINDA)007004151 
035 |a 1452949 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Salminen, Jenni,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The teacher as a source of educational support :  |b exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms /  |c Jenni Salminen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 101, [71] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 512 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus. 
567 |b empiirinen tutkimus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16936 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a esikoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p15089 
650 7 |a esiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a opetustilanne  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569 
650 7 |a luokkatyöskentely  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568 
650 7 |a pedagogiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584 
650 7 |a opetustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a työkokemus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p13157 
650 7 |a laatu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5029 
653 0 |a teacher-child interaction 
653 0 |a teachers' pedagogical practices 
653 0 |a preschool education 
653 0 |a classroom quality 
653 0 |a the CLASS 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa):  |a Salminen, Jenni.  |t Teacher as a source of educational support  |z 9789513959821 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 512. 
852 |a P  |c 0279306 
999 |c 1452949  |d 1452949 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0279306  |9 1