Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Knowing matters
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction

Knowing matters how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Jakonen, Teppo, kirjoittaja
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2014
Sarja:Jyväskylä studies in humanities, 235.
Aiheet:
oppiminen
vieraskielinen opetus
oppitunnit
integroitu opetus (oppiaineet)
luokkatyöskentely
yläkoulu
oppilaat
vuorovaikutus
sosiaalinen vuorovaikutus
vertaistuki
tieto
kielen oppiminen
opetus
kouluikäiset
soveltava kielitiede
kielentutkimus
tietoteoria
keskustelunanalyysi
merkitykset (semantiikka)
conversation analysis
epistemics
CA-SLA
Content and language integrated learning (CLIL)
classroom interaction
diskussionsanalys
väitöskirjat
Linkit:Linkki verkkoaineistoon
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction

Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction Tekijä Jakonen, Teppo, kirjoittaja

Julkaistu 2014
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Knowing matters : how students address lack of knowledge in bilingual classroom interaction
    Tekijä: Jakonen, Teppo, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • (In)congruence between presupposing teacher turns and the student’s epistemic stance : case analysis of teacher turns that presuppose the student to have epistemic access
    Tekijä: Urpilainen, Neea-Stiina
    Julkaistu: (2017)
  • Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms
    Tekijä: Pehkonen, Minttu
    Julkaistu: (2008)
  • Constructing knowledge : epistemic practices in three television interview genres
    Tekijä: Koskela, Heidi
    Julkaistu: (2011)
  • Teachers' evaluative turns in Finnish CLIL classrooms
    Tekijä: Pehkonen, Minttu
    Julkaistu: (2008)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus