Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Towards the essence of adult e...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Towards the essence of adult experiential learning : a reading of the theories of Knowles, Kolb, Mezirow, Revans and Schön

Towards the essence of adult experiential learning a reading of the theories of Knowles, Kolb, Mezirow, Revans and Schön

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Malinen, Anita
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2014.
Series:SoPhi, 49.
Subjects:
Knowles, Malcolm.
Kolb, David.
Mezirow, Jack.
Revans, Reginald.
Schön, Donald.
oppiminen
oppimisprosessi
aikuiset
aikuisopetus
aikuiskasvatus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Towards the essence of adult experiential learning : a reading of the theories of Knowles, Kolb, Mezirow, Revans and Schön
    by: Malinen, Anita
    Published: (2000)
  • Reflektio aikuisen puheviestintätaitojen oppimisessa ja opetuksessa : Jack Mezirowin ja Donald Schönin reflektio-käsitteiden analyysi
    by: Väisänen, Katariina
    Published: (2001)
  • Reflektio aikuisen puheviestintätaitojen oppimisessa ja opetuksessa : Jack Mezirowin ja Donald Schönin reflektio-käsitteiden analyysi
    by: Väisänen, Katariina
    Published: (2001)
  • Voimaantumisen mahdollisuuksia verkko-opiskeluympäristöissä
    by: Kinnunen, Heli
    Published: (2002)
  • Hajonnut itseohjautuminen : itseohjautumista aikuisten oppimisessa käsittelevien teorioiden filosofis-teoreettisten lähtökohtien tarkastelua Michel Foucault'n filosofian näkökulmasta
    by: Mustonen, Petri
    Published: (1993)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report