Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • School differences and inequit...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
School differences and inequities in educational outcomes : PISA 2000 results of reading literacy in Finland

School differences and inequities in educational outcomes PISA 2000 results of reading literacy in Finland

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Malin, Antero
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2005.
Series:Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos, 15.
Subjects:
Literacy.
Reading.
Education.
Inequity.
School differences.
Multilevel models.
Finland.
oppimistulokset
menestyminen
koulusaavutukset
lukutaito
erot
koulut
oppilaat
sukupuoli
alueelliset erot
perhetausta
kansainvälinen vertailu
PISA-tutkimus
Online Access:JYX julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon (PDF) - To the electronic publications (PDF)
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • School differences and inequities in educational outcomes : PISA 2000 results of reading literacy in Finland
    by: Malin, Antero
    Published: (2005)
  • Suomalaiset palkkakäyrät : palkkarakenneaineistoihin perustuva tarkastelu vuosina 2002-2007
    by: Jokinen, Juho
    Published: (2010)
  • Alueelliset erot koulujen liikuntasalien harrastekäytössä
    by: Polari, Anni, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Kotitalouksien alueellinen varallisuus Suomessa vuosina 1987-1998
    by: Tyni, Tero
    Published: (2005)
  • Spatiaalisen autokorrelaation vaikutus työllisyys-tuotanto -relaatioon
    by: Ahtonen, Sanna-Mari
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report