Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
Käytetyt suodattimet:
Asiasanat: Poista suodatin radiotelemetria
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Sivu ladataan uudelleen, kun suodatin poistetaan.
Poista rajaukset
Näytä rajaukset (1)
Asiasanat: Poista suodatin radiotelemetria
  • Collaborative knowledge constr...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Collaborative knowledge construction in authentic school contexts

Collaborative knowledge construction in authentic school contexts

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Arvaja, Maarit
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2005.
Sarja:Tutkimuksia / Koulutuksen tutkimuslaitos, 26.
Aiheet:
yhteistoiminnallinen oppiminen
oppiminen
oppilaat
vuorovaikutus
ryhmätyö
pienryhmät
oppimisprosessi
koulut
yhteisöllinen oppiminen
sosiaalinen vuorovaikutus
peruskoulu
verkko-opetus
oppimisympäristö
knowledge construction
learning process
social interaction
computer-assisted instruction
computer-supported collaborative learning
learning context
collaborative learning
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Linkki verkkoaineistoon (PDF) - To the electronic publications (PDF)
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Huomautukset:Väitöskirjan tiivistelmäosa

Samankaltaisia teoksia

  • Collaborative knowledge construction in authentic school contexts
    Tekijä: Arvaja, Maarit
    Julkaistu: (2005)
  • Designing and investigating pedagogical scripts to facilitate computer-supported collaborative learning
    Tekijä: Hämäläinen, Raija
    Julkaistu: (2008)
  • Designing and investigating pedagogical scripts to facilitate computer-supported collaborative learning
    Tekijä: Hämäläinen, Raija
    Julkaistu: (2008)
  • Developing the temporal analysis for computer-supported collaborative learning in the context of scaffolded inquiry
    Tekijä: Lämsä, Joni, kirjoittaja
    Julkaistu: (2020)
  • Developing the temporal analysis for computer-supported collaborative learning in the context of scaffolded inquiry
    Tekijä: Lämsä, Joni, kirjoittaja
    Julkaistu: (2020)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus