|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1445113 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025153348.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
140905s2014 fi |||||sm |||||0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5807-7
|q pdf
|
| 035 |
|
|
|a FCC006842055
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 080 |
|
|
|a 378
|
| 100 |
1 |
|
|a Liinamaa, Tarja,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa /
|c Tarja Liinamaa.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (205 s.)
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 504
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, varhaiskasvatus.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 567 |
|
|
|b fenomenologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2977
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a opettajankoulutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10746
|
| 650 |
|
7 |
|a lastentarhanopettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4918
|
| 650 |
|
7 |
|a harjoittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26412
|
| 650 |
|
7 |
|a työharjoittelu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2096
|
| 650 |
|
7 |
|a päiväkodit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p282
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a ohjaus (neuvonta ja opastus)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a mentorointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p298
|
| 653 |
|
0 |
|a preschool teacher education
|
| 653 |
|
0 |
|a mentoring
|
| 653 |
|
0 |
|a student -mentor relationships
|
| 653 |
|
0 |
|a day care centres
|
| 653 |
|
0 |
|a phenomenological methodology
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Liinamaa, Tarja.
|t Merkityksellisen ohjaus- ja vuorovaikutussuhteen olemus lastentarhanopettajakoulutuksen ohjatussa harjoittelussa
|z 978-951-39-5806-0
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 504.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5807-7
|u URN:ISBN:978-951-39-5807-7
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1445113
|d 1445113
|