MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1444676
003 FI-J
005 20210227050301.0
008 140826s2014 fi |||| m ||0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-5800-8  |q nidottu 
035 |a FCC006835407 
035 |a 1444676 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Jere-Folotiya, Jacqueline,  |e kirjoittaja. 
245 1 0 |a Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition :  |b Lusaka district /  |c Jacqueline Jere-Folotiya. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 178, [3] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 503 
500 |a Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a koulutulokkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a oppimispelit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092 
650 7 |a opettajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117 
650 7 |a opetustaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
651 7 |a Sambia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983 
653 0 |a first grade learners 
653 0 |a teachers 
653 0 |a motivation 
653 0 |a teaching approaches 
653 0 |a literacy curriculum 
653 0 |a personal theories of teaching 
653 0 |a GraphoGame 
653 0 |a Zambia 
653 0 |a Ekapeli 
776 0 8 |i Verkkoaineisto:  |a Jere-Folotiya, Jacqueline.  |t Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition  |z 9789513958015 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 503. 
852 |a P  |c 0275329 
999 |c 1444676  |d 1444676 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0275329  |9 1