|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1444676 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227050301.0 |
008 |
140826s2014 fi |||| m ||0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-5800-8
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC006835407
|
035 |
|
|
|a 1444676
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Jere-Folotiya, Jacqueline,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
0 |
|a Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition :
|b Lusaka district /
|c Jacqueline Jere-Folotiya.
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House).
|
300 |
|
|
|a 178, [3] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 503
|
500 |
|
|
|a Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a koulutulokkaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a opettajat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1117
|
650 |
|
7 |
|a opetustaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11284
|
650 |
|
7 |
|a opetusmenetelmät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988
|
650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
651 |
|
7 |
|a Sambia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983
|
653 |
|
0 |
|a first grade learners
|
653 |
|
0 |
|a teachers
|
653 |
|
0 |
|a motivation
|
653 |
|
0 |
|a teaching approaches
|
653 |
|
0 |
|a literacy curriculum
|
653 |
|
0 |
|a personal theories of teaching
|
653 |
|
0 |
|a GraphoGame
|
653 |
|
0 |
|a Zambia
|
653 |
|
0 |
|a Ekapeli
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Jere-Folotiya, Jacqueline.
|t Influence of grade one Zambian teachers and GraphoGame on initial literacy acquisition
|z 9789513958015
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 503.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0275329
|
999 |
|
|
|c 1444676
|d 1444676
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0275329
|9 1
|