MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1444675
003 FI-J
005 20210227050301.0
008 140826s2014 fi |||| m ||0| 0|eng|c
020 |a 978-951-39-5798-8  |q nidottu 
035 |a FCC006835403 
035 |a 1444675 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Chansa-Kabali, Tamara,  |e kirjoittaja. 
245 1 4 |a The acquisition of early reading skills :  |b the influence of the home environment in Lusaka, Zambia /  |c Tamara Chansa-Kabali. 
246 1 8 |a Influence of the home environment in Lusaka, Zambia 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2014  |e (Jyväskylä :  |f Jyväskylä University Printing House). 
300 |a 54, [66] sivua :  |b kuvitettu ;  |c 25 cm 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 502 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta. 
500 |a Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
650 7 |a lukutaito  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405 
650 7 |a lukeminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406 
650 7 |a koulutulokkaat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640 
650 7 |a alakoulu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 
650 7 |a kotiympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2261 
650 7 |a kasvuympäristö  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8798 
650 7 |a perhetausta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799 
650 7 |a vanhempi-lapsisuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2260 
651 7 |a Sambia  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983 
653 0 |a home literacy environment 
653 0 |a parent reading attitude 
653 0 |a literacy activities 
653 0 |a reading materials 
653 0 |a early reading skills 
653 0 |a orthographic awareness 
653 0 |a decoding competence 
653 0 |a low income families 
653 0 |a Zambia 
653 0 |a Ekapeli 
776 0 8 |i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 1 eripainos):  |a Chansa-Kabali, Tamara.  |t Acquisition of early reading skills  |z 9789513957995 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 502. 
852 |a P  |c 0275328 
999 |c 1444675  |d 1444675 
952 |b KANAVUORI  |c 1210  |o P 0275328  |9 1