|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1444675 |
003 |
FI-J |
005 |
20210227050301.0 |
008 |
140826s2014 fi |||| m ||0| 0|eng|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-5798-8
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC006835403
|
035 |
|
|
|a 1444675
|
041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
100 |
1 |
|
|a Chansa-Kabali, Tamara,
|e kirjoittaja.
|
245 |
1 |
4 |
|a The acquisition of early reading skills :
|b the influence of the home environment in Lusaka, Zambia /
|c Tamara Chansa-Kabali.
|
246 |
1 |
8 |
|a Influence of the home environment in Lusaka, Zambia
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House).
|
300 |
|
|
|a 54, [66] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 502
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 3 eripainosta.
|
500 |
|
|
|a Väitöstyö oli osa laajempaa tutkimushanketta, joka tunnetaan nimellä Sambian lasten lukutaidon tuki -hanke (Reading Support for Zambian children) RESUZ.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a lukutaito
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11405
|
650 |
|
7 |
|a lukeminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11406
|
650 |
|
7 |
|a koulutulokkaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17640
|
650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
650 |
|
7 |
|a kotiympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2261
|
650 |
|
7 |
|a kasvuympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8798
|
650 |
|
7 |
|a perhetausta
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799
|
650 |
|
7 |
|a vanhempi-lapsisuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2260
|
651 |
|
7 |
|a Sambia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p104983
|
653 |
|
0 |
|a home literacy environment
|
653 |
|
0 |
|a parent reading attitude
|
653 |
|
0 |
|a literacy activities
|
653 |
|
0 |
|a reading materials
|
653 |
|
0 |
|a early reading skills
|
653 |
|
0 |
|a orthographic awareness
|
653 |
|
0 |
|a decoding competence
|
653 |
|
0 |
|a low income families
|
653 |
|
0 |
|a Zambia
|
653 |
|
0 |
|a Ekapeli
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto (yhteenveto-osa ja 1 eripainos):
|a Chansa-Kabali, Tamara.
|t Acquisition of early reading skills
|z 9789513957995
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 502.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0275328
|
999 |
|
|
|c 1444675
|d 1444675
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0275328
|9 1
|