|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1444261 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025153348.0 |
| 008 |
140818s2014 fi |||| m ||0| 0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5784-1
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC006830218
|
| 035 |
|
|
|a 1444261
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Viitala, Riitta,
|e kirjoittaja.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Jotenkin häiriöks :
|b etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä /
|c Riitta Viitala.
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Etnografinen tutkimus sosioemotionaalista erityistä tukea saavista lapsista päiväkotiryhmässä
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2014
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House).
|
| 300 |
|
|
|a 203 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 501
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, erityispedagogiikka.
|
| 567 |
8 |
|
|a Etnografinen tutkimus.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a varhaiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1650
|
| 650 |
|
7 |
|a erityiskasvatus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6985
|
| 650 |
|
7 |
|a päiväkodit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p282
|
| 650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
| 650 |
|
7 |
|a leikki-ikäiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6915
|
| 650 |
|
7 |
|a käyttäytymishäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10573
|
| 650 |
|
7 |
|a inkluusio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p18355
|
| 650 |
|
7 |
|a sosioemotionaaliset taidot
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24955
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a osallistuminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10727
|
| 650 |
|
7 |
|a vertaissuhteet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p26335
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a etnografia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14028
|
| 653 |
|
0 |
|a inclusive education
|
| 653 |
|
0 |
|a early childhood special education
|
| 653 |
|
0 |
|a socio-emotional wellbeing
|
| 653 |
|
0 |
|a socio-emotional development
|
| 653 |
|
0 |
|a socio-emotional problems
|
| 653 |
|
0 |
|a participation
|
| 653 |
|
0 |
|a social inclusion
|
| 653 |
|
0 |
|a social participation
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Kasvatustieteiden tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001482
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Viitala, Riitta.
|t Jotenkin häiriöks
|z 9789513957858
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 501.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0275327
|
| 999 |
|
|
|c 1444261
|d 1444261
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0275327
|9 1
|