Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Lastentarhanopettajaopiskelijo...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä

Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Sinikallio, Laura
Muut tekijät: Valtanen, Iida
Aineistotyyppi: Pro gradu
Kieli:fin
Julkaistu: Jyväskylä, 2014.
Aiheet:
Freinet-pedagogiikka
Montessori-pedagogiikka
Reggio Emilia -pedagogiikka
steinerpedagogiikka
opetussuunnitelmat
pedagogiikka
varhaiskasvatuksen opettajat
opettajankoulutus
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Kuvaus
Aineistotyyppi:World Wide Web.

Samankaltaisia teoksia

  • Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä
    Tekijä: Sinikallio, Laura, et al.
    Julkaistu: (2014)
  • Työkaluja lapsilähtöiseen taidekasvatukseen : Reggio Emilian kasvatusnäkemys ja lastentarhanopettajakoulutuksen kuvataidekasvatus
    Tekijä: Mörk-Huttunen, Maritta
    Julkaistu: (2008)
  • Kokonaisvaltaisen työskentelyprosessin vaikutus 5-6 -vuotiaiden lasten luovuuteen Reggio Emilia -pedagogiikassa sekä Honkaharjun päiväkodin kuvataidekokeilu
    Tekijä: Jukarainen, Hannele
    Julkaistu: (1991)
  • Lapsen sata kieltä : reggio emilialainen kokonaisvaltainen kasvatus taidekasvatuksen näkökulmasta
    Tekijä: Teijonsalo, Tiina
    Julkaistu: (1999)
  • Freinet-pedagogiikka osana suomalaista peruskouluopetusta
    Tekijä: Räsänen, Petteri
    Julkaistu: (1997)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus