Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Lastentarhanopettajaopiskelijo...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä

Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Sinikallio, Laura
Other Authors: Valtanen, Iida
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2014.
Subjects:
Freinet-pedagogiikka
Montessori-pedagogiikka
Reggio Emilia -pedagogiikka
steinerpedagogiikka
opetussuunnitelmat
pedagogiikka
varhaiskasvatuksen opettajat
opettajankoulutus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Lastentarhanopettajaopiskelijoiden kokemuksia erilaisista pedagogisista lähestymistavoista koulutuksen sisällöissä
    by: Sinikallio, Laura, et al.
    Published: (2014)
  • Työkaluja lapsilähtöiseen taidekasvatukseen : Reggio Emilian kasvatusnäkemys ja lastentarhanopettajakoulutuksen kuvataidekasvatus
    by: Mörk-Huttunen, Maritta
    Published: (2008)
  • Kokonaisvaltaisen työskentelyprosessin vaikutus 5-6 -vuotiaiden lasten luovuuteen Reggio Emilia -pedagogiikassa sekä Honkaharjun päiväkodin kuvataidekokeilu
    by: Jukarainen, Hannele
    Published: (1991)
  • Lapsen sata kieltä : reggio emilialainen kokonaisvaltainen kasvatus taidekasvatuksen näkökulmasta
    by: Teijonsalo, Tiina
    Published: (1999)
  • Freinet-pedagogiikka osana suomalaista peruskouluopetusta
    by: Räsänen, Petteri
    Published: (1997)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report