Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Kuluttajan kokeman arvon muodo...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Kuluttajan kokeman arvon muodostuminen matkustajalentoliikennepalveluissa

Kuluttajan kokeman arvon muodostuminen matkustajalentoliikennepalveluissa

Bibliographic Details
Main Author: Pulkkinen, Mika
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Finnair.
Ryanair.
kuluttajat
arvo (ominaisuudet)
lentoyhtiöt
palvelut
laatu
lentoliikenne
halpalennot
hinnat
pro gradu -tutkielmat
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1310885
  • Description
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Siipien alla ilmaa : liikenneilmailun lentotoiminnan johtaminen liikennelentäjien miehistönkäytön tehokkuudella ja kustannuksilla mitattuna : empiirisenä kohteena Finnair Oy 1980- ja 1990-luvuilla
    by: Alanko, Juha, kirjoittaja
    Published: (2021)
  • Siipien alla ilmaa : liikenneilmailun lentotoiminnan johtaminen liikennelentäjien miehistönkäytön tehokkuudella ja kustannuksilla mitattuna : empiirisenä kohteena Finnair Oy 1980- ja 1990-luvuilla
    by: Alanko, Juha, kirjoittaja
    Published: (2002)
  • The significance of environmental responsibility on airline customers' intention to purchase
    by: Merilä, Outi, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • Asiakkaan kokeman arvon ja laadun vaikutus tyytyväisyyteen ja käyttäytymiseen opiskelijaravintolassa
    by: Iivanainen, Olli, kirjoittaja
    Published: (2016)
  • Kuluttajien suhtautuminen, ongelmat ja tavat käyttää lentoyhtiön verkkopalvelua osana päätöksentekoprosessiaan : empiirinen tutkimus
    by: Heikkinen, Niina
    Published: (2006)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report