Content-oriented consumer engagement online cognitive and affective brand effects of SME's thematic content strategy

Bibliographic Details
Main Author: Taiminen, Kimmo, kirjoittaja (kirjoittaja)
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2013.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1286417
003 FI-J
005 20220929125405.0
007 cr|||||||||a||
008 131031s2013 fi |||||sm||||||||||eng||
035 |a FCC006447811 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Taiminen, Kimmo,  |e kirjoittaja.  |0 (FI-ASTERI-N)000213239 
245 1 0 |a Content-oriented consumer engagement online :  |b cognitive and affective brand effects of SME's thematic content strategy /  |c Kimmo Taiminen. 
246 3 0 |a Cognitive and affective brand effects of SME's thematic content strategy 
260 |a Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, markkinointi. 
509 |a Pro gradu -tutkielma :  |c Jyväskylän yliopisto, viestintätieteiden laitos, yhteisöviestintä. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a sitouttaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19420 
650 7 |a brändit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23851 
650 7 |a sosiaalinen media  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20774 
650 7 |a kokemukset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3209 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201310312513  |u URN:NBN:fi:jyu-201310312513  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:NBN:fi:jyu-201310312513  |u URN:NBN:fi:jyu-201310312513  |y JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1286417  |d 1286417