Shifting the conventional pharmaceutical marketing towards sustainable and socially responsible marketing a critical analysis on Visanne® marketing initiatives vs. ISO 26000 guideline

Bibliographic Details
Main Author: Hytti, Jenna
Format: Master's thesis
Language:eng
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1284537

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1284537
003 FI-J
005 20210227001022.0
008 131014s2012 fi ||||||m |||||||eng||
035 |a FCC006428775 
035 |a 1284537 
041 0 |a eng 
100 1 |a Hytti, Jenna. 
245 1 0 |a Shifting the conventional pharmaceutical marketing towards sustainable and socially responsible marketing :  |b a critical analysis on Visanne® marketing initiatives vs. ISO 26000 guideline /  |c Jenna Hytti. 
246 3 0 |a Critical analysis on Visanne® marketing initiatives vs. ISO 26000 guideline 
260 |a Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 74 sivua 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a käytettävissä ilman laitetta  |b n  |2 rdamedia 
338 |a nide  |b nc  |2 rdacarrier 
509 |a Pro gradu -työ :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yritysten ympäristöjohtaminen.  |9 20425. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a yritykset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3128 
650 7 |a sosiaalinen vastuu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5601 
650 7 |a markkinointi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5878 
999 |c 1284537  |d 1284537 
952 |b KANAVUORI  |c 609  |o TAL Gradu Hytti  |9 1