Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista

Bibliographic Details
Main Author: Harmoinen, Sari
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 476.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1277817
003 FI-J
005 20210226235455.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130820s2013 fi |||||sm |||||||fin|c
020 |a 978-951-39-5296-9  |q PDF 
035 |a FCC006408430 
041 0 |a fin  |b eng 
100 1 |a Harmoinen, Sari. 
245 1 0 |a Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista /  |c Sari Harmoinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 verkkoaineisto (221 s.) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 476 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 516 
650 4 |a mallit 
650 7 |a magnetismi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7808 
650 7 |a fysiikka  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900 
650 7 |a opetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630 
650 7 |a oppilaanohjaus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19847 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a oppimisprosessi  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103 
650 7 |a opetusmenetelmät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 
650 7 |a ohjaus (neuvonta ja opastus)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178 
653 0 |a kokeellinen oppiminen 
653 0 |a magnetism 
653 0 |a models 
653 0 |a scaffolding 
653 0 |a physics 
653 0 |a teaching 
776 0 8 |i Painettu:  |a Harmoinen, Sari.  |t Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista  |z 978-951-39-5295-2 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 476. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |u URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |u URN:ISBN:978-951-39-5296-9  |y JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1277817  |d 1277817