Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Opettajan ohjauksen ja vuorova...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista

Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Harmoinen, Sari
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2013
Series:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 476.
Subjects:
fysiikka
opetus
magnetismi
oppilaat
oppiminen
yläkoulu
peruskoulu
luokkatyöskentely
vuorovaikutus
opetustilanne
oppimisprosessi
opettaja-oppilassuhde
mallit (mallintaminen)
ohjaus (neuvonta ja opastus)
models
scaffolding
physics
teaching
väitöskirjat
Online Access:Linkki verkkoaineistoon
Linkki verkkoaineistoon
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Description not available.

Similar Items

  • Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
    by: Harmoinen, Sari
    Published: (2013)
  • Scaffolded assistance provided by an EFL teacher during whole-class interaction
    by: Hakamäki, Leena
    Published: (2005)
  • Scaffolded assistance provided by an EFL teacher during whole-class interaction
    by: Hakamäki, Leena
    Published: (2005)
  • Opettaja itseohjautuvan oppimisen tukijana : keskustelunanalyyttinen tutkimus erityisopettajan vastauksista oppilaiden avunpyyntövuoroihin matematiikan oppitunneilla
    by: Myllymäki, Heidi
    Published: (2011)
  • Opyt sravneniâ osobennostej kul'tury prepodavaniâ v Rossii i Finlândii : na materiale oprosa
    by: Mikkonen, Mervi
    Published: (2002)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report