|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a2200000 i 4500 |
| 001 |
1272927 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241213152807.0 |
| 008 |
130924s2013 fi |||| m |00| 0|fin| |
| 015 |
|
|
|a fx1034571
|2 skl
|
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-5295-2
|q pehmeäkantinen
|
| 035 |
|
|
|a FCC006401542
|
| 040 |
|
|
|a FI-NL
|b fin
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 072 |
|
7 |
|a 57
|2 kkaa
|
| 080 |
|
|
|a 372
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 53
|2 1974/fin/fennica
|
| 080 |
|
|
|a 371
|
| 084 |
|
|
|a 38.295
|2 ykl
|
| 100 |
1 |
|
|a Harmoinen, Sari.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista /
|c Sari Harmoinen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2013
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 221 sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 476
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, kasvatustieteiden tiedekunta, kasvatustiede.
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto.
|
| 530 |
|
|
|a Julkaistu myös verkkoaineistona.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 650 |
|
7 |
|a fysiikka
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p900
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a magnetismi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7808
|
| 650 |
|
7 |
|a oppilaat
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8131
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a yläkoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21292
|
| 650 |
|
7 |
|a peruskoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2518
|
| 650 |
|
7 |
|a luokkatyöskentely
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p568
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a opetustilanne
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p569
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisprosessi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5103
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a mallit (mallintaminen)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p510
|
| 650 |
|
7 |
|a ohjaus (neuvonta ja opastus)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p178
|
| 653 |
|
0 |
|a models
|
| 653 |
|
0 |
|a scaffolding
|
| 653 |
|
0 |
|a physics
|
| 653 |
|
0 |
|a teaching
|
| 655 |
|
7 |
|a väitöskirjat
|2 slm/fin
|0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Harmoinen, Sari.
|t Opettajan ohjauksen ja vuorovaikutuksen antaman tuen merkitys oppilaiden rakentaessa mallia magnetismista
|z 978-951-39-5296-9
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|z 978-951-39-5296-9
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 476.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0262070
|
| 856 |
4 |
1 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 856 |
4 |
1 |
|u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5296-9
|y Linkki verkkoaineistoon
|
| 999 |
|
|
|c 1272927
|d 1272927
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0262070
|9 1
|