Creating entrepreneurial opportunities interpretative research about role of POP Advertising Displays in customer purchase decision making

Bibliographic Details
Main Author: Jesensky, Daniel
Format: Doctoral dissertation
Language:eng
Published: Jyväskylä : 2013.
Series:Jyväskylä studies in business and economics, 128.
Subjects:
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive

MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1272922
003 FI-J
005 20210226234340.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130722s2013 fi |||||om |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5299-0  |q PDF 
035 |a FCC006401448 
035 |a 1272922 
041 0 |a eng 
100 1 |a Jesensky, Daniel. 
245 1 0 |a Creating entrepreneurial opportunities :  |b interpretative research about role of POP Advertising Displays in customer purchase decision making /  |c Daniel Jesensky. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2013. 
300 |a 1 Verkkoaineisto (411, [22] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 128 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, kauppakorkeakoulu, yrittäjyys. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 512 
650 7 |a yrittäjät  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1178 
650 7 |a kuluttajat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1397 
650 7 |a ostokäyttäytyminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8573 
650 7 |a ostaminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10366 
650 7 |a mainonta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1232 
650 7 |a shoppailu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8575 
650 7 |a tuotesijoittelu  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1233 
651 7 |a Tšekki  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p107480 
653 0 |a entrepreneurial opportunity 
653 0 |a POP advertising 
653 0 |a POP advertising display 
653 0 |a point of purchase 
653 0 |a customer 
653 0 |a purchase decision making 
653 0 |a social constructionism 
653 0 |a grounded theory 
653 0 |a paradigm Model 
776 0 8 |i Painettu:  |a Jesensky, Daniel.  |t Creating entrepreneurial opportunities  |z 9789513952983 
830 0 |a Jyväskylä studies in business and economics,  |x 1457-1986 ;  |v 128. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5299-0  |u URN:ISBN:978-951-39-5299-0  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1272922  |d 1272922