MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1270583
003 FI-J
005 20210226233857.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 130620s2001 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-5277-8  |q PDF 
035 |a FCC006393476 
035 |a 1270583 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Aunola, Kaisa. 
245 1 0 |a Children's and adolescents' achievement strategies, school adjustment and family environment /  |c Kaisa Aunola. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2001. 
300 |a 1 verkkoaineisto (51, [102] sivua) 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 178 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 5 eripainosta. 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, psykologia. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
650 7 |a opintomenestys  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8586 
650 7 |a oppimistyylit  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7416 
650 7 |a sopeutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6137 
650 7 |a koululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485 
650 7 |a oppimisvaikeudet  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302 
650 7 |a suoriutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10270 
650 7 |a alisuoriutuminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8585 
650 7 |a lapset (ikäryhmät)  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354 
650 7 |a nuoret  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11617 
650 7 |a kotikasvatus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14130 
650 7 |a vanhemmat  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4074 
650 7 |a perhetausta  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8799 
653 0 |a achievement strategies 
653 0 |a school adjustment 
653 0 |a parenting styles 
653 0 |a parental beliefs 
653 0 |a developmental dynamic 
653 0 |a learning difficulties 
776 0 8 |i Painettu:  |a Aunola, Kaisa.  |t Children's and adolescents' achievement strategies, school adjustment and family environment  |z 9513909573 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 178. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5277-8  |u URN:ISBN:978-951-39-5277-8  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
591 |i 515 
999 |c 1270583  |d 1270583