|
|
|
|
LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
001 |
1262142 |
003 |
FI-J |
005 |
20210226232116.0 |
008 |
130528s2013 fi |||| m |00| 0|fin|c |
020 |
|
|
|a 978-951-39-5221-1
|q nidottu
|
035 |
|
|
|a FCC006241095
|
035 |
|
|
|a 1262142
|
041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
100 |
1 |
|
|a Pennala, Riitta.
|
245 |
1 |
0 |
|a Perception and learning of Finnish quantity :
|b study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners /
|c Riitta Pennala.
|
246 |
1 |
8 |
|a Perception and learning of Finnish quanity
|
260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2013
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
300 |
|
|
|a 109, [114] sivua :
|b kuvitettu ;
|c 25 cm
|
336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 205
|
500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa ja 4 eripainosta.
|
502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, suomen kieli.
|
579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
591 |
|
|
|i 6121
|
591 |
|
|
|i 515
|
650 |
|
7 |
|a suomen kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p8856
|
650 |
|
7 |
|a fonologia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6016
|
650 |
|
7 |
|a foneemit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21421
|
650 |
|
7 |
|a kielen oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24061
|
650 |
|
7 |
|a lapset (ikäryhmät)
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4354
|
650 |
|
7 |
|a oppimisvaikeudet
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5302
|
650 |
|
7 |
|a lukihäiriöt
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5301
|
650 |
|
7 |
|a dysleksia
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p5303
|
650 |
|
7 |
|a suomi toisena kielenä
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24613
|
650 |
|
7 |
|a venäjänkieliset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p11619
|
650 |
|
7 |
|a oppimispelit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p23092
|
650 |
|
7 |
|a kvantiteetti
|2 kta
|
650 |
|
7 |
|a puheen ymmärtäminen
|2 kta
|
653 |
|
0 |
|a quantity
|
653 |
|
0 |
|a phonemic length
|
653 |
|
0 |
|a Finnish
|
653 |
|
0 |
|a Russian
|
653 |
|
0 |
|a dyslexia
|
653 |
|
0 |
|a second-language learning
|
653 |
|
0 |
|a speech perception
|
653 |
|
0 |
|a prosediikka
|
776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Pennala, Riitta.
|t Perception and learning of Finnish quantity : study in children with reading disabilities and familial risk for dyslexia and Russian second-language learners
|z 9789513952228
|
830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 205.
|
852 |
|
|
|a P
|c 0262194
|
999 |
|
|
|c 1262142
|d 1262142
|
952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0262194
|9 1
|