Onks tavallinen koe vai sellanen, missä pitää miettii? ympäristölähtöisen terveyskasvatuspedagogiikan kehittäminen narratiivisena toimintatutkimuksena
| Päätekijä: | |
|---|---|
| Aineistotyyppi: | Väitöskirja |
| Kieli: | fin |
| Julkaistu: |
Jyväskylä :
2009.
|
| Sarja: | Studies in sport, physical education and health,
140. |
| Aiheet: | |
| Linkit: | JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive Käytettävissä vapaakappaletyöasemilla |
MARC
| LEADER | 00000cam a2200000 i 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 1259424 | ||
| 003 | FI-J | ||
| 005 | 20241001144515.0 | ||
| 006 | m|||||o||d|||||||| | ||
| 007 | cr ||||||||a|| | ||
| 008 | 130423s2009 fi |||||om |||||0|fin| | ||
| 020 | |a 978-951-39-5174-0 |q PDF | ||
| 035 | |a FCC006210770 | ||
| 040 | |a FI-NL |b fin | ||
| 041 | 0 | |a fin |b eng | |
| 080 | |a 372 |2 1974/fin/fennica | ||
| 080 | |a 613 |2 1974/fin/fennica | ||
| 084 | |a 38.295 |2 ykl | ||
| 100 | 1 | |a Niemi, Reetta. | |
| 245 | 1 | 0 | |a Onks tavallinen koe vai sellanen, missä pitää miettii? : |b ympäristölähtöisen terveyskasvatuspedagogiikan kehittäminen narratiivisena toimintatutkimuksena / |c Reetta Niemi. |
| 246 | 3 | 0 | |a Ympäristölähtöisen terveyskasvatuspedagogiikan kehittäminen narratiivisena toimintatutkimuksena |
| 260 | |a Jyväskylä : |b University of Jyväskylä, |c 2009. | ||
| 300 | |a 1 verkkoaineisto (216 sivua) | ||
| 336 | |a teksti |b txt |2 rdacontent | ||
| 337 | |a tietokonekäyttöinen |b c |2 rdamedia | ||
| 338 | |a verkkoaineisto |b cr |2 rdacarrier | ||
| 490 | 1 | |a Studies in sport, physical education and health, |x 0356-1070 ; |v 140 | |
| 502 | |a Väitöskirja : |c Jyväskylän yliopisto, terveyskasvatus. | ||
| 530 | |a Julkaistu myös painettuna. | ||
| 538 | |a World Wide Web. | ||
| 567 | |b toimintatutkimus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 | ||
| 567 | |b narratiivinen tutkimus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220 | ||
| 579 | |a XLUETTELOITU | ||
| 588 | |a Nimeke nimiösivulta. | ||
| 591 | |i 3141 | ||
| 650 | 7 | |a terveystieto (oppiaineet) |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7532 | |
| 650 | 7 | |a terveyskasvatus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p12733 | |
| 650 | 7 | |a pedagogiikka |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1584 | |
| 650 | 7 | |a opetusmenetelmät |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p988 | |
| 650 | 7 | |a ympäristökysymykset |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4339 | |
| 650 | 7 | |a ympäristötietoisuus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10 | |
| 650 | 7 | |a toimintatutkimus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p182 | |
| 650 | 7 | |a narratiivinen tutkimus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p22220 | |
| 650 | 7 | |a vuorovaikutus |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 | |
| 650 | 7 | |a ympäristö |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p6033 | |
| 650 | 7 | |a alakoulu |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828 | |
| 650 | 7 | |a osallistuminen |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10727 | |
| 650 | 7 | |a voimaantuminen |2 yso/fin |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p24516 | |
| 653 | 0 | |a health promotion | |
| 653 | 0 | |a health education | |
| 653 | 0 | |a lived pedagogy | |
| 653 | 0 | |a narrative action research | |
| 653 | 0 | |a voice | |
| 653 | 0 | |a participation | |
| 655 | 7 | |a väitöskirjat |2 slm/fin |0 http://urn.fi/URN:NBN:fi:au:slm:s1227 | |
| 710 | 2 | |a Jyväskylän yliopisto. |b Liikunta- ja terveystieteiden tiedekunta, |e oppiarvon myöntävä yhteisö. |0 (FI-ASTERI-N)000015679 | |
| 776 | 0 | 8 | |i Painettu: |z 978-951-39-3619-8 |
| 830 | 0 | |a Studies in sport, physical education and health, |x 0356-1070 ; |v 140. | |
| 856 | 4 | 0 | |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5174-0 |u URN:ISBN:978-951-39-5174-0 |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive |q PDF |
| 856 | 4 | 0 | |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5174-0 |y JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive |q PDF |
| 856 | 4 | 0 | |u https://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-5174-0 |z Käytettävissä vapaakappaletyöasemilla |
| 999 | |c 1259424 |d 1259424 | ||