Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Niin kuin ihminen ihmiselle,...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Niin kuin ihminen ihmiselle, ja puolin toisin antaa" : vertaisohjaajakoulutukseen osallistuneiden näkemyksiä vertaistuesta ja kokemuksia koulutuksesta

"Niin kuin ihminen ihmiselle, ja puolin toisin antaa" vertaisohjaajakoulutukseen osallistuneiden näkemyksiä vertaistuesta ja kokemuksia koulutuksesta

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Ikonen, Minna
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
vertaistuki
asiantuntijuus
voimaantuminen
vertaisohjaajat
kokemusasiantuntijuus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • "Niin kuin ihminen ihmiselle, ja puolin toisin antaa" : vertaisohjaajakoulutukseen osallistuneiden näkemyksiä vertaistuesta ja kokemuksia koulutuksesta
    by: Ikonen, Minna
    Published: (2012)
  • Kokemusasiantuntijuus terveydenhuollossa-käsiteanalyysi : Walkerin ja Avantin käsiteanalyysimallin mukaan
    by: Toikko, Kaisa, kirjoittaja
    Published: (2015)
  • "Se on niin voimakas yhdistävä juttu, se että ymmärtää toisiaan" : alle kouluikäisten lasten vanhempien kokemuksia ohjatusta vertaistukiryhmästä
    by: Korja, Oona
    Published: (2012)
  • "Se on käsien ojentamista puolin ja toisin" : opettajien kokemuksia yhteistyöstä taiteilijan kanssa
    by: Eskelinen, Maija
    Published: (2010)
  • "Se on käsien ojentamista puolin ja toisin" : opettajien kokemuksia yhteistyöstä taiteilijan kanssa
    by: Eskelinen, Maija
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report