Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • "Tässä ryhmässä olen aika hyvä...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
"Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa

"Tässä ryhmässä olen aika hyvä" ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Skinnari, Kristiina
Format: Doctoral dissertation
Language:fin
Published: Jyväskylä : 2012
Series:Jyväskylä studies in humanities, 188.
Subjects:
englannin kieli
opetus
alakoulu
koululaiset
oppiminen
arviointi
oppimiskokemukset
oppimisympäristö
sosiokulttuuriset tekijät
vapaa-aika
identiteetti
roolit
language learner identity
affordance
agency
positioning
presenting identity
identity position
language learning trajectory
meaning
EFL (English as Foreign Language)
CLIL (Content and Language Intergrated Learning)
SEN (Special Educational Need)
CLIL-menetelmä
Online Access:https://jyu.finna.fi/Record/jykdok.1238975
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Showing 1 - 1 results of 1
Show all versions (2)
Search Result 1
"Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa

"Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa by Skinnari, Kristiina

Published 2012
Call Number: Loading…
Located: Loading…
JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
Doctoral dissertation
Show all versions (2)

Similar Items

  • "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa
    by: Skinnari, Kristiina
    Published: (2012)
  • Creating positive environment through interaction in Finnish EFL and CLIL classrooms
    by: Rantala, Annukka
    Published: (2008)
  • Linguistic identities of Finnish students : what has English got to do with it?
    by: Lehtikangas, Netta
    Published: (2017)
  • Expanding selves : an insider’s exploration of learner identity in second or other language learning
    by: Fernandez, Irene
    Published: (2018)
  • A teacher's reflections on learning and teaching in an English-medium CLIL teaching experiment
    by: Jaakkonen, Ville
    Published: (2013)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report