|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1238975 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241025134945.0 |
| 008 |
121126s2012 fi |||| m |00| 0|fin|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4903-7
|q nidottu
|
| 035 |
|
|
|a FCC006119465
|
| 035 |
|
|
|a 1238975
|
| 041 |
0 |
|
|a fin
|b eng
|
| 100 |
1 |
|
|a Skinnari, Kristiina.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" :
|b ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa /
|c Kristiina Skinnari.
|
| 246 |
3 |
0 |
|a Ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b Jyväskylän yliopisto,
|c 2012
|e (Jyväskylä :
|f Jyväskylä University Printing House)
|
| 300 |
|
|
|a 282 sivua :
|b kuvitettu, karttoja ;
|c 25 cm
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a käytettävissä ilman laitetta
|b n
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a nide
|b nc
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 188
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, humanistinen tiedekunta, soveltava kielitiede.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 516
|
| 591 |
|
|
|i 6121
|
| 650 |
|
7 |
|a englannin kieli
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2573
|
| 650 |
|
7 |
|a opetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2630
|
| 650 |
|
7 |
|a alakoulu
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21828
|
| 650 |
|
7 |
|a koululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16485
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a arviointi
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p7413
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimiskokemukset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p16215
|
| 650 |
|
7 |
|a oppimisympäristö
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4835
|
| 650 |
|
7 |
|a sosiokulttuuriset tekijät
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p21870
|
| 650 |
|
7 |
|a vapaa-aika
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p3276
|
| 650 |
|
7 |
|a identiteetti
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p9743
|
| 650 |
|
7 |
|a roolit
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p14418
|
| 653 |
|
0 |
|a language learner identity
|
| 653 |
|
0 |
|a affordance
|
| 653 |
|
0 |
|a agency
|
| 653 |
|
0 |
|a positioning
|
| 653 |
|
0 |
|a presenting identity
|
| 653 |
|
0 |
|a identity position
|
| 653 |
|
0 |
|a language learning trajectory
|
| 653 |
|
0 |
|a meaning
|
| 653 |
|
0 |
|a EFL (English as Foreign Language)
|
| 653 |
|
0 |
|a CLIL (Content and Language Intergrated Learning)
|
| 653 |
|
0 |
|a SEN (Special Educational Need)
|
| 653 |
|
0 |
|a CLIL-menetelmä
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Humanistinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001478
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Verkkoaineisto:
|a Skinnari, Kristiina.
|t "Tässä ryhmässä olen aika hyvä" : ekologinen näkökulma kielenoppijaidentiteetteihin peruskoulun viidennen ja kuudennen luokan englannin opetuksessa
|z 9789513949044
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in humanities,
|x 1459-4323 ;
|v 188.
|
| 852 |
|
|
|a P
|c 0255297
|
| 999 |
|
|
|c 1238975
|d 1238975
|
| 952 |
|
|
|b KANAVUORI
|c 1210
|o P 0255297
|9 1
|