Skip to content
University of Jyväskylä | Thesis search
  • Language
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Thesis search
Language
  • Suomi
  • English
Advanced
  • Suunnitelmallisuutta, tavoitet...
  • Cite this
  • Print
  • Export Record
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Suunnitelmallisuutta, tavoitettavuutta ja yhteistyötä läpäisyperiaatteella : kulttuurikasvatuksen opetussuunnitelma päivähoidossa ja perusopetuksessa

Suunnitelmallisuutta, tavoitettavuutta ja yhteistyötä läpäisyperiaatteella kulttuurikasvatuksen opetussuunnitelma päivähoidossa ja perusopetuksessa

Show other versions (1)
Bibliographic Details
Main Author: Moilanen, Fredrika
Format: Master's thesis
Language:fin
Published: Jyväskylä, 2012.
Subjects:
kulttuurikasvatus
opetussuunnitelmat
perusopetus
päivähoito
taidekasvatus
Online Access:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Description
  • Other Versions (1)
  • Staff View
Description
Format:World Wide Web.

Similar Items

  • Suunnitelmallisuutta, tavoitettavuutta ja yhteistyötä läpäisyperiaatteella : kulttuurikasvatuksen opetussuunnitelma päivähoidossa ja perusopetuksessa
    by: Moilanen, Fredrika
    Published: (2012)
  • Katsaus perusopetuksen taide- ja kulttuurikasvatukseen : tutkielma Suomen kulttuurikasvatussuunnitelmien taidekasvatukselle antamista merkityksistä
    by: Hagman, Susanna
    Published: (2014)
  • Spontaani kommunikointi ja autismi : tapaustutkimus kolmen pojan aloitteista päivähoidossa
    by: Palomäki, Erika
    Published: (2013)
  • Ylimääräinen asiakirja vai käytännön työkalu? : kulttuurikasvatussuunnitelmille annettuja merkityksiä kuntien kulttuuritoiminnassa
    by: Laitinen, Eeva
    Published: (2022)
  • Kulttuurin laajakaistalla - matkalla elämyksistä sivistykseen : kulttuurikasvatushankkeen arviointitutkimus
    by: Lampinen, Metti
    Published: (2010)

Search Options

  • Search History
  • Advanced Search
  • New Items

Need Help?

  • Search Tips

Contact

  • University of Jyväskylä
  • Open Science Centre
  • Accessibility report