Siirry sisältöön
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
  • Kieli
    • Suomi
    • English
University of Jyväskylä | Opinnäytehaku
Kieli
  • Suomi
  • English
Tarkennettu
  • Relations between teacher-chil...
  • Sitaatti
  • Tulosta
  • Vie tietue
    • Export to RefWorks
    • Export to EndNoteWeb
    • Export to EndNote
Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens

Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens

Näytä muut versiot (1)
Bibliografiset tiedot
Päätekijä: Pakarinen, Eija
Aineistotyyppi: Väitöskirja
Kieli:eng
Julkaistu: Jyväskylä : 2012.
Sarja:Jyväskylä studies in education, psychology and social research, 447.
Aiheet:
esiopetus
esikoululaiset
opettaja-oppilassuhde
vuorovaikutus
oppiminen
motivaatio
opiskelumotivaatio
classroom quality
learning motivation
task-avoidant behavior
academic pre-skills
kindergarten
teacher stress
preschool students
preschool interaction
teacher-child interactions
Linkit:JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
  • Kuvaus
  • Muut versiot (1)
  • Henkilökuntanäyttö
Näytetään 1 - 1 yhteensä 1 tuloksesta
Näytä kaikki versiot (2)
Search Result 1
Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens

Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens Tekijä Pakarinen, Eija

Julkaistu 2012
Hyllypaikka: Lataa…
Sijainti: Lataa…
Yhteenveto-osa
Linkki verkkoaineistoon
Väitöskirja
Näytä kaikki versiot (2)

Samankaltaisia teoksia

  • Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens
    Tekijä: Pakarinen, Eija
    Julkaistu: (2012)
  • The teacher as a source of educational support : exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms
    Tekijä: Salminen, Jenni, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • The teacher as a source of educational support : exploring teacher-child interactions and teachers' pedagogical practices in Finnish preschool classrooms
    Tekijä: Salminen, Jenni, kirjoittaja
    Julkaistu: (2014)
  • Teacher–student relationship, task persistence, early academic skills and motivation at preschool
    Tekijä: Jaruševičiūtė, Vilija
    Julkaistu: (2019)
  • Interrelation between close teacher-student relationships and engagement : the case of Finnish preschools
    Tekijä: Krasovskaya, Maria
    Julkaistu: (2016)

Hakuvaihtoehdot

  • Hakuhistoria
  • Tarkennettu haku
  • Uutuusluettelo

Tarvitsetko apua?

  • Hakuohje

Yhteystiedot

  • University of Jyväskylä
  • Avoimen tiedon keskus
  • Saavutettavuusselostus