MARC

LEADER 00000cam a22000004i 4500
001 1231944
003 FI-J
005 20210226221506.0
006 m||||||||d||||||||
007 cr|||||||||a||
008 120827s2012 fi |||||sm |||||||eng|c
020 |a 978-951-39-4866-5  |q PDF 
035 |a FCC006086220 
035 |a 1231944 
041 0 |a eng  |b fin 
100 1 |a Pakarinen, Eija. 
245 1 0 |a Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens /  |c Eija Pakarinen. 
260 |a Jyväskylä :  |b University of Jyväskylä,  |c 2012. 
300 |a 1 verkkoaineisto (96 sivua). 
336 |a teksti  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a tietokonekäyttöinen  |b c  |2 rdamedia 
338 |a verkkoaineisto  |b cr  |2 rdacarrier 
490 1 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 447 
500 |a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (96 s.). 
502 |a Väitöskirja :  |c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia. 
538 |a World Wide Web. 
579 |a XLUETTELOITU 
591 |i 515 
650 7 |a esiopetus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272 
650 7 |a esikoululaiset  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391 
650 7 |a opettaja-oppilassuhde  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050 
650 7 |a vuorovaikutus  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591 
650 7 |a oppiminen  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945 
650 7 |a motivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734 
650 7 |a opiskelumotivaatio  |2 yso/fin  |0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163 
653 0 |a classroom quality 
653 0 |a learning motivation 
653 0 |a task-avoidant behavior 
653 0 |a academic pre-skills 
653 0 |a kindergarten 
653 0 |a teacher stress 
653 0 |a preschool students 
653 0 |a preschool interaction 
653 0 |a teacher-child interactions 
776 0 8 |i Painettu:  |a Pakarinen, Eija.  |t Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens  |z 9789513948658 
830 0 |a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,  |x 0075-4625 ;  |v 447. 
856 4 0 |u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5  |u URN:ISBN:978-951-39-4866-5  |z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive  |q PDF 
999 |c 1231944  |d 1231944