|
|
|
|
| LEADER |
00000cam a22000004i 4500 |
| 001 |
1231944 |
| 003 |
FI-J |
| 005 |
20241029114655.0 |
| 006 |
m||||||||d|||||||| |
| 007 |
cr|||||||||a|| |
| 008 |
120827s2012 fi |||||sm |||||||eng|c |
| 020 |
|
|
|a 978-951-39-4866-5
|q PDF
|
| 035 |
|
|
|a FCC006086220
|
| 035 |
|
|
|a 1231944
|
| 041 |
0 |
|
|a eng
|b fin
|
| 100 |
1 |
|
|a Pakarinen, Eija.
|
| 245 |
1 |
0 |
|a Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in Finnish kindergartens /
|c Eija Pakarinen.
|
| 260 |
|
|
|a Jyväskylä :
|b University of Jyväskylä,
|c 2012.
|
| 300 |
|
|
|a 1 verkkoaineisto (96 sivua).
|
| 336 |
|
|
|a teksti
|b txt
|2 rdacontent
|
| 337 |
|
|
|a tietokonekäyttöinen
|b c
|2 rdamedia
|
| 338 |
|
|
|a verkkoaineisto
|b cr
|2 rdacarrier
|
| 490 |
1 |
|
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 447
|
| 500 |
|
|
|a Artikkeliväitöskirjan yhteenveto-osa (96 s.).
|
| 502 |
|
|
|a Väitöskirja :
|c Jyväskylän yliopisto, yhteiskuntatieteellinen tiedekunta, psykologia.
|
| 538 |
|
|
|a World Wide Web.
|
| 579 |
|
|
|a XLUETTELOITU
|
| 591 |
|
|
|i 515
|
| 650 |
|
7 |
|a esiopetus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p20272
|
| 650 |
|
7 |
|a esikoululaiset
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p17391
|
| 650 |
|
7 |
|a opettaja-oppilassuhde
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p1050
|
| 650 |
|
7 |
|a vuorovaikutus
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p10591
|
| 650 |
|
7 |
|a oppiminen
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p2945
|
| 650 |
|
7 |
|a motivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p4734
|
| 650 |
|
7 |
|a opiskelumotivaatio
|2 yso/fin
|0 http://www.yso.fi/onto/yso/p19163
|
| 653 |
|
0 |
|a classroom quality
|
| 653 |
|
0 |
|a learning motivation
|
| 653 |
|
0 |
|a task-avoidant behavior
|
| 653 |
|
0 |
|a academic pre-skills
|
| 653 |
|
0 |
|a kindergarten
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher stress
|
| 653 |
|
0 |
|a preschool students
|
| 653 |
|
0 |
|a preschool interaction
|
| 653 |
|
0 |
|a teacher-child interactions
|
| 710 |
2 |
|
|a Jyväskylän yliopisto.
|b Yhteiskuntatieteellinen tiedekunta,
|e oppiarvon myöntävä yhteisö.
|0 (FI-ASTERI-N)000001515
|
| 776 |
0 |
8 |
|i Painettu:
|a Pakarinen, Eija.
|t Relations between teacher-child interactions and children's learning and motivation in finnish kindergartens
|z 9789513948658
|
| 830 |
|
0 |
|a Jyväskylä studies in education, psychology and social research,
|x 0075-4625 ;
|v 447.
|
| 856 |
4 |
0 |
|u http://urn.fi/URN:ISBN:978-951-39-4866-5
|u URN:ISBN:978-951-39-4866-5
|z JYX-julkaisuarkisto / JYX Digital Archive
|q PDF
|
| 999 |
|
|
|c 1231944
|d 1231944
|